قیمت کربنات کلسیم قم

کربنات کلسیم یک ماده معدنی است که بیش از ۴ در صد از پوسته ی زمین را شامل و در سراسر دنیا نیز پیدا می شود. یکی از شهر هایی که در ایران دارای معادن کربنات کلسیم می باشد شهر مقدس قم است. برترین مراکز فروش انواع کربنات کلسیم درجه یک و با کیفیت در شهر قرار دارد. قیمت کربنات کلسیم در قم و دیگر شهرستان ها با توجه به درجه کیفی این محصول تعیین می شود. با توجه به این که معادن کربنات کلسیم در این شهر وجود دارد شما می توانید قیمت کربنات کلسیم قم این شهر مناسب و به صرفه از این شهر خریداری کنید.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با این محصول که یکی از معروف ترین مراکز توزیع کربنات کلسیم و همچنین صادرات کربنات کلسیم  است آشنا کنیم تا شما عزیزان بتوانید بهترین خرید را داشته باشید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت کرنبات کلسیم در قم

کربنات کلسیم چیست؟

برای آشنایی هر چه بیشتر درباره قیمت کربنات کلسیم در قم بهتر است ابتدا این محصول را بشناسیم تا بتوانیم نگاهی دقت تر به آن داشته باشیم. کربنات کلسیم یک ترکیب شیمیایی با فرمول CaCo3 است. این ماده رایج در سنگ ها به عنوان مواد معدنی کلسیت و آراگونیت است که بیشتر به عنوان سنگ آهک ، که یک نوع سنگ رسوبی است که عمدتا از کلسیت تشکیل شده است، در طبیعت یافت می شود. کربنات کلسیم ها جزء اصلی مرواریدها و پوسته های موجودات دریایی ، حلزون ها و تخم های پرندگان و خزندگان هستند.

کربنات کلسیم در مقیاس معدنی به صورت تنی فروخته می شود و این محصول در قم بسته به شرایط بازار تغییر می کند. اما کربنات کلسیم رسوبی که در صورت ریزدانه بودن به صورت کربنات کلسیم میکرونیزه نام برده می شود برای کاربردهای آزمایشگاهی به صورت کیلویی فروخته می شود. قیمت کربنات کلسیم در قم بسته به نوع دانه بندی و کیفیت و خلوص آن می تواند به ۱۰۰ دلار هم برسد. کربنات کلسیم قم الخصوص کلوخه کرنبات کلسیم بسیار در سطح کشور مطرح و پر فروش می باشد.

کربنات کلسیم در قم

انواع کربنات کلسیم  قم

قیمت انواع کربنات کلسیم در قم توسط تولید کنندگان این محصولات بر اساس نوع روند تولید این ترکیبات معدنی مشخص می گردد. شایان ذکر است که انواع کربنات کلسیم بر اساس همین روش های تولیدی در نمونه های کربنات کلسیم زمینی و کربنات کلسیم معدنی دسته بندی می شوند و در هر یک از این شرایط این محصولات دارای کیفیت ها و قیمت های مختلف هستند.کربنات کلسیم زمینی در واقع بر اثر ته نشین شدن مواد معدنی در معادن به خصوص تولید می گردد و بر اساس فرایند های طبیعی استخراج این محصولات انجام می پذیرد.

ساختار کریستالی و پودری سنگ های آهکی که نشان دهنده وجود کربنات کلسیم در ساختار تولیدی آن ها می باشد، به عنوان بهترین مواد اولیه در میان مصرف می شود. کربنات کلسیم رسوبی محصولی است که بر اساس فرایندهای شیمیایی در عملیات به خصوص تولید می گردد.

این محصولات دارای ذرات بسیار ریز تر هستند و در واقع به واسطه داشتن خلوص بالا در صنایع حساس مورد استفاده و بهره ‌برداری قرار می گیرند.  کربنات کلسیم در قم با توجه به انواع گفته شده با یکدیگر کاملاً متفاوت می باشد و حتی در برخی موارد طیف کاربری این محصولات بر اساس قیمت آن ها مشخص می گردد. نوسان قیمت دلار در بازار نیز، به شدت قیمت کربنات کلسیم در قم را تحت تاثیر قرار می‌دهد. کلسیم کربنات  قم الخصوص کربنات کلسیم رسوبی در سطح کشور بسیار پر فروش می باشد.

کلسیم کربنات در قم

پودر کربنات کلسیم در قم

همان طور که گفتیم عوامل متعددی در قیمت کربنات کلسیم در قم تاثیر دارد اولین موردی که از اهمیت بیشتری برخوردار است و باید به شما بگوییم کیفیت و قیمت سنگ کربنات کلسیمی است که از معادن مختلف قم تهیه می شود به عبارتی سنگی که از خود معدن نیز به دست می آید دارای قیمت متفاوتی است و می تواند بر روی این محصول اثر گذار باشد زیرا برخی معادن موجود در این شهر دارای کیفیت خیلی زیادی می باشند به همین دلیل با معادنی که سرکوبشان ناخالصی دارد متفاوت است پس بنابراین اولین و مهم ترین عاملی که باید در هنگام خرید در نظر بگیرید کیفیت و قیمت سنگ کربنات کلسیم از معدن اصلی آن می باشد.

دومین عاملی که در قیمت کربنات کلسیم موثر واقع می شود فاصله معدن سنگ تا کارخانه تولید پودر کربنات کلسیم است حتی زمانی که شما از جایی می‌خواهید کربنات کلسیم تهیه کنید که تفاوت قیمت با جای دیگر دارد اگر سایر عوامل را بررسی کردید باید فاصله بین کارخانه تا محلی که می‌خواهید کربنات کلسیم را هم به دست بیاورید در نظر داشته باشید.

عامل سومی که می تواند بر روی قیمت کلسیم کربنات در قم تاثیر گذار باشد دانه بندی و مش پودر کربنات کلسیم است در حال حاضر کربنات کلسیم بر اساس مش های متفاوتی تولید می شود. به همین دلیل همیشه می تواند قیمت کربنات کلسیم در قم متفاوت باشد. بهترین قیمت کلسیم کربنات قم و همچنین قیمت پودر سنگ را از مجموعه ما بخواهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 6 =