قیمت سنگ دانه بندی

سنگ دانه بندی از حیث اندازه ، شکل و رنگ از ارزان ترین و زیباترین و متنوع ترین مصالح در فضا سازی ، ساخت گذرگاه ها و محوطه سازی می باشد. استفاده از سنگ دانه بندی شده دارای فواید زیادی در نما سازی و محوطه سازی باغ ، ویلا و فضای سبز است. سنگ دانه بندی رنگی ضمن ایجاد هماهنگی با محیطی که از آن استفاده می گردد، می تواند به سرعت نما سازی و محوطه سازی خانه ، برج ، باغ و ویلای شما را متحول و معماری آن را به اثر هنری و زیبا تبدیل کند علاوه بر این قیمت سنگ دانه بندی نیز مناسب بوده و می تواند در هزینه های شما به مقدار زیادی صرفه جویی کند.

یکی از فواید سنگ دانه بندی رنگی در محوطه سازی شهرها و شهرک ها ، نفوذ آب معابر به لایه های تحتانی زمین و عدم فرسایش خاک و جلوگیری از حرکت سیلاب های روان است.

سنگ هایی که به صورت مصنوعی رنگ آمیزی شده باشند در برابر نور خورشید پایداری ندارند و بعد از گذشت زمان کوتاهی رنگ و چسبندگی خود را از دست می دهند که علاوه بر ایجاد تاثیری منفی در منظر محیط ، به خاطر وجود ترکیبات شیمیایی رنگ به بافت خاک و محیط زیست نیز آسیب می رسانند بنابراین نظر به استحکام و تنوع رنگ ، این شن ها و سنگ های دانه بندی شده بهترین انتخاب برای نما سازی ساختمان (نمای سیمانی شسته و … ) ، محوطه سازی (باغ ، ویلا ، پارک ، منظر و… ) ، صنایع موزائیک سازی ( واش بتن و… ) ، مسیر های ماشین رو می باشند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با قیمت سنگ دانه بندی و مزایای آن آشنا کنیم تا شما بتوانید بهترین تصمیم را در انتخاب مصالح داشته باشید.

قیمت سنگ دانه بندی

سنگ دانه بندی چیست ؟

سنگ دانه بندی شده در اثر سایش و خردایش سنگ های لاشه به دو روش طبیعی و صنعتی تولید و به صورت عمده به بازار عرضه می شود. در روش صنعتی سنگ دانه بندی از فک کوبی و سنگ کوبی سنگ های مرمریت، گرانیت، تراورتن و … به دست می آید. سپس سنگ های کوبیده شده را الک کرده، پس از فیلتر کردن از الک ها با مش های مختلف، دانه بندی متنوعی از سنگ ها تهیه می نمایند. سنگ های دانه بندی شده و کربنات کلسیم با درجه بندی های مختلف، رنگ های متنوع و گوناگونی همچون سفید، قرمز، قهوه ای، سبز، جنگلی، آجیلی، زرد (لیمویی) ، پرتقالی، صورتی (هلویی) ، مشکی و … به صورت انبوه و عمده تولید می گردد و در سراسر کشور بفروش می رسد.

می توان گفت یکی از بهترین سنگ های دانه بندی شده سنگ دانه جوشقان است که از بهترین و مرغوب ترین کیفیت برخوردار است. قیمت سنگ دانه بندی همانند قیمت سنگ نمره  به دلیل نوسانات بسیار زیاد موجود در بازار به طور کامل مشخص نیست و قیمت این محصول هر لحظه بالا و پایین می شود.

سنگ دانه بندی

برخی از کاربردهای سنگ دانه بندی

۱. استفاده در صنایع مختلف همچون موزاییک سازی و بلوک زنی و بتن سازی
۲. فضا سازی و محوطه سازی
۳. استفاده در نمای ساختمان و نماهای شسته
۴. تهیه چسب کاشی و سرامیک
۵. ساخت سنگ های نانو
۶. مجسمه سازی ( توجه داشته باشید که قیمت سنگ دانه بندی همانند قیمت سنگ پلیمری مناسب می باشد و توجیه اقتصادی بالایی دارد)
۷. سنگ فرش
۸. خوراک دام و طیور ( جهت خرید پایین ترین قیمت کربنات کلسیم که جز خوراک دام و طیور می باشد می توانید از روش های ارتباطی موجود با ما در تماس باشید.)

سنگ دانه بندی قیمت
بها سنگ دانه بندی

متغیر های بی شماری در تعیین قیمت سنگ دانه بندی همانند قیمت پودر جوشقان دخیل هستند که مهم ترین آن ها نوع سنگ های معدنی به کار گرفته شده در تولید این محصولات می باشد. سنگ های دانه بندی در واقع همان محصولاتی هستند که در سایز و اندازه های مختلف و در برخی مواقع در رنگ های متنوع از کوبش سنگ های معدنی با ویژگی ها و کیفیت های مختلف تولید می گردند.

همان طور که می دانید کانی ها و سنگ های معدنی و همچنین معادن در سراسر کشور با کیفیت های متفاوتی در دسترس هستند و به واسطه همین امر قیمت این نوع از سنگ رنگی بسیار متفاوت و متغیر می باشد. در تهیه سنگ های دانه بندی برخی از شرکت‌ ها و کارخانه های تولید کننده از دستگاه ها و تجهیزات با عملکرد دقیق استفاده می نمایند. که این موضوع نیز می‌ تواند تاثیر گذاری خود را در تعیین بها تمام شده سنگ دانه بندی نمایان سازد.

بدیهی است که استفاده از بهترین تجهیزات و دستگاه ها در تولید سنگ های دانه بندی با سایز و اندازه های مشخص شده تاثیر بهتری دارد و در واقع شرکتی که بتواند از این دستگاه ها استفاده نماید، مسلما بهترین محصولات را در اختیار داشته و عرضه می کند. بنابراین در هنگام سفارش این محصول علاوه بر قیمت سنگ دانه بندی به کیفیت و درصد خلوص نیز توجه کنید تا بتوانید محصولی مرغوب را خریداری کنید.

درباره سنگ دانه بندی بیشتر بدانید
درباره این نوع از سنگ بیشتر بدانیم

سنگ دانه بندی نوعی سنگ طبیعی است که دارای رنگ ها و ابعاد بسیار متنوع و گسترده می باشد. این انواع طرح و رنگ ها دارای زیبایی بسیار بالایی می باشند . تنوع بالای آن باعث شده در ساختمان ها و ویلا ها به طور کلی تزئینات ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد . قیمت سنگ دانه بندی همانند قیمت سنگ مصنوعی مناسب می باشد و نسبت به مزیت و زیبایی که دارد توجیه اقتصادی دارد . این سنگ ها طبیعی می باشد و از مواد معدنی ساخته می شوند . این سنگ ها می توانند در طیف وسیعی از رنگ ها از جمله قهوه ای ، قرمز ، زرد ، سبز ، آبی و سایر رنگ ها باشد . بر اساس تنوع طرح ، ابعاد و رنگ می توانید بر اساس طراحی خود از جمله کفپوش ، دیوارپوش و موارد دیگر سنگ دانه بندی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

در این قسمت پس از بررسی های کاملی که از این محصول شد نوبت به بیان چند ویژگی مثبت این محصول رسیده است . این محصول تنوع رنگ بسیار گسترده ای دارد و بسیار متنوع و جذاب است و انتخاب های زیادی برای رنگ خواهید داشت.

  • زیبایی وطراحی خاص این محصول به ساختمان شما باعث می شود که خیره کننده باشد . دلیل آن هم تنوع ابعاد ، طرح و رنگ می باشد.
  • قیمت سنگ دانه بندی نسبت به مزیت ها و کاربرد های فراوانی که دارد بسیار مناسب می باشد
  • مقاومت این سنگ ها بالا می باشد که باعث می شود در برابر فشار خرد نشود و طرح آن خراب نشود .
  • این رنگ ها مقاومت بسیار بالایی در برابر آب و حرارت دارند .
  • از سنگ دانه بندی می توان استفاده بلند مدت کرد و سالیان سال به همین حالت می مانند و تغییرات کمی خواهند داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =