قیمت پودر سنگ‌ قم

شرکت سپهر پودر اطلس دارای یکی از معدن مهم پودر سنگ در قم می باشد.پودر سنگ اطلس در سطح کشور مورد استفاده قرار گرفته است . پودرسنگ قم یکی از برترین پودر سنگ های سطح کشور می باشد.پودر سنگ معمولا از دو راه به دست می آید ، راه اول که بر اساس عوامل طبیعی ایجاد خواهد شد .راه دوم پودر سنگ یا همان خاک سنگ از کوبیده شدن سنگ به دست می آید.در صنایع مختلف از آن استفاده می‌کنیم که در ادامه به انواع آن می پردازیم.اکثر معادن سنگی که از آن پودر سنگ حاصل می شود در استان قم می باشد تقریباً معادن این محصول نزدیک به ۸۰ درصد پودر سنگ ایران را تامین می‌کند فرمولاسیون این معادن کربنات کلسیم می باشد. توجه داشته باشید که به دلیل خرید مستقیم از کارخانه پودر سنگ می توانید بهترین قیمت پودر سنگ قم را از ما تهیه نمایید.

در نگاه اولیه اکثر مردم عزیزمان و دسته ایی از مصالح فروشان محترم، بر این باورند که پودر سنگ، از کوبیده شدن لاشه سنگ هایی که در سنگ بری ها از تراورتن و مرمریت و گل سنگ دور ریخته میشود تهیه می شود . تا حدودی این فکر درست می باشد.ولی پودر سنگ مرغوب همان طور که گفته شد از کربنات کلسیم تشکیل شده و ساختار فیزیکی آن هم با سنگ مرمریت و تراورتن فرق می کند این محصول از مرغوبیت و چسبندگی بالایی برخوردار می باشد. اگر به دنبال شماره تلفن کارخانه پودر سنگ قم هستید و همچنین به دنبال بهترین کیفیت ، خلوص و قیمت پودر سنگ قم هستید می توانید با ما در تماس باشید . خلوص محصول ما باعث شده از این محصول در زده ها و صنعت های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

به دلیل نوسانات قیمت پودرسنگ قم، و یا ارتباط با کارخانه پودر سنگ قم جهت می توانید با شماره ۰۲۵۳۷۲۰۲۳۳۷ یا ۰۹۱۹۱۴۹۳۰۱۰ تماس بگیرید.

قیمت پودر سنگ قم

آشنایی با این محصول

این معادن در حومه شهر قم و حتی چند معدن در داخل شهر قم می باشد که فرمول آن کربنات کلسیم با خلوص های مختلف می باشد . ناگفته نماند که درصد مواد تشکیل دهنده در فرمولاسیون با هم متفاوت میباشد.این معادن سنگ به شکل تپه و کوه های سفید رنگ می باشد که به شکل کلوخه می باشد که راحت با چکش خرد می شود و سختی آن خیلی کمتر از سنگ های تراورتن و مرمریت میباشد. پودر سنگ در واقع یک متریالی می باشد که از خرد شدن سنگ هایی که از معادن استخراج شده است به دست می آید . این فرآیند یعنی خرد کردن توسط دستگاه بزرگ صنعتی انجام می گیرد و آسیاب می شود . این سنگ های بزرگ که از معادن استخراج شده است به ذرات بسیار کوچکی مبدل می شود که واحد اندازه گیری آنها مش می باشد .

قیمت پودر سنگ قم بر اساس مش ، خلوص و کیفیت محاسبه می گردد. استفاده از این محصول در صنعت های مختلف از جمله ساختمان سازی بسیار رایج می باشد . که دلیل آن ویژگی ها و مزایای فیزیکی و شیمیایی آن می باشد . همچنین با فرآیند های فراوری از این متریال می توانید به عنوان مواد اولیه در بسیار محصولات دیگر صنعتی از جمله تولید سیمان ، انواع آهک ، چسب ، پروفیل ، پودر سنگ هنری ، ساخت کاغذ و بسیار محصولات دیگر مورد استفاده قرار گیرد . ویژگی مهم و اصلی این محصول ارزان بودن پودر سنگ می باشد . این محصول به ترکیبات بتن اضافه می شود تا ویژگی های فیزیکی بتن را افزایش دهد و بهبود بخشد . همچنین از این محصول در صنعت شیمیایی یا فلزات به عنوان ماده اولیه یا افزودنی اضافه می گردد. اگر میخواهید بیشتر بدانید مقاله پودر سنگ چیست ؟ را که در این لینک گذاشته ایم مطالعه کنید.

معدن پودر سنگ در قم

یکی از معادن پودر سنگ قم که از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است معدن فرج آباد یا به معدن نجف تپه مشهور می‌باشد این معدن در کیلومتر ۲۴ جاده کوه سفید می باشد.که جنب روستای فرج آباد بوده، که با مدیریت آقای مهربانی از این معدن سنگ استخراج می شود و توسط ماشین های سنگین،  سنگ آن به کارخانه سپهر پودراطلس انتقال داده شده و طی مراحلی به پودر نرم و باکیفیت تبدیل می‌شود.که به صورت فله و یا با کیسه با وزن های مختلف روانه بازار می شود.برتری پودرسنگ اطلس نسبت به رقبای خود در بازار ایراناین پودر سنگ از تولید به مصرف بوده و بدون هیچ ناخالصی، مستقیم از معدن به کارخانه انتقال داده شده و به دست مشتری محترم رسانده می شود.

متاسفانه خیلی از رقبای پودر سنگ اطلس به علت نداشتن معدن و عدم توانایی در رقابت و بهای تمام شده از سنگ های لاشه و گل سنگ که از سنگ بری ها تهیه میشود استفاده میکنند.این لاشه سنگ ها و گل سنگ ها از همان سنگ های تراورتن و مرمریت میباشدکه مرغوبیت پودر سنگ را پایین می آورد.

پودر سنگ مرغوب نسبت به پودر سنگ غیر مرغوب در طولانی مدت مشخص میشود.کسانی که از پودر سنگ غیر مرغوب در نمای دیوار و یا نمای ساختمان استفاده می کنند بعد از مدتی آفتاب خوردن، ترک خورده و نمای شما را دچار مشکل می کند.قیمت پودر جوشقان نیز از پودرسنگ سوپر گران تر می باشد.

پودر سنگ قم

مصرف پودر سنگ قم

  • پودر سنگ جهت پایین آوردن مصرف سیمان استفاده شده و حتی مقاومت ملات شما را بالا می برد پس سعی کنید از پودر سنگ مرغوب استفاده کنید.
  • مواد اصلی تشکیل دهنده سیمان در این صنعت، پودر سنگ می باشد که طی فرآیندی به سیمان تبدیل می‌شود.
  •  پودر سنگ در تولید موزاییک هم کاربرد زیادی دارد شاید خیلی از تولیدکنندگان موزاییک این را ندانند، وقتی موزاییک خود را تولید کرده و روی آن را ساب می دهند گاهی اوقات روی موزاییک تار می‌شود که علت آن استفاده پودر سنگ نامرغوب میباشد.چون در پودر سنگ نامرغوب سنگ تراورتن و مرمریت استفاده می‌شود. و هنگام ساب دادن، موزاییک تیره میشود پس به کلیه مصالح فروشان پیشنهاد می شود از پودر سنگ مرغوب استفاده کنند.
  • پودر سنگ جهت بندکشی های نما و سرامیک کف خانه هم استفاده میشود.
  • دیگر استفاده پودر سنگ در صنعت کشاورزی می‌ باشد. به علت فرمولاسیون خواص خود باعث تقویت و سم زدایی زمین می شود.
  • خاک سنگ قم یا همان پودر سنگ قم که از فرمول کربنات کلسیم بهره می برد جهت مرغداری ها هم کاربرد دارد به علت کلسیم موجود در این پودر سنگ از آن استفاده می شود.
  • پودر سنگ قم اگر پخته شود تبدیل به آهک می شود.سنگهای کلوخه معدن فرج آباد بعد از انتقال به کوره های آهک و طی فرآیند پخت شدن تبدیل به آهکی مرغوب می شود که این آهک در جاهای مختلف و صنایع ذیربط کاربرد دارد که در مقاله های بعد به آن می پردازیم.
کارخانه پودر سنگ قم

کارخانه پودر سنگ قم

شهر قم به شهر سنگ معروف می باشد. چون از معادن سنگ زیادی برخوردار می باشد.و به همین علت در استان قم کارخانه های سنگ بسیاری فعالیت دارند. از سنگ بری های سنگ های زینتی تراورتن و مرمریت گرفته تا سنگ کوبی های سنگ کلوخه یا سنگ های کربنات کلسیم.کارخانه سنگ کوبی سپهر پودر اطلس مفتخر است پودر سنگ مرغوب در اختیار مصرف کننده یا مصالح فروش محترم قرار دهد. چون رضایت مشتریان رسالت این کارخانه می باشد.

چرا قیمت این محصول در قم پایین تر است ؟؟

قیمت پودر سنگ قم نسبت به بعضی از استان ها پایین تر میباشد. به این علت که علاوه بر معادن، بیش از ۳۰ کارخانه ی سنگ کوبی در استان قم فعالیت دارند واین امر باعث شده تا قیمت پودر سنگ قم رقابتی شود. کارخانه سپهر پودر اطلس نما بزرگترین تولید کننده پودر سنگ قم با داشتن معدن سنگ کلوخه(کربنات کلسیم) سهم بزرگی از این بازار را در اختیار دارد و توانسته پودر سنگ مرغوبی تحویل مشتری دهد.توجه داشته باشید که بهترین قیمت پودر سنگ را می توانید از ما خرید کنید. یکی دیگر از استفاده های این متریال پودر سنگ جوشقان می باشد.

انواع پودر سنگ

پودر سنگ آهک ( کربنات کلسیم)

اگر به دنبال پودر سنگ مرغوب هستید از کارخانه هایی خرید کنید که از سنگ کلوخه استفاده میکنند.متاسفانه بعضی از همکاران به دلیل عدم توانایی رقابت از سنگ تراورتن یا مرمریت همراه با گل سنگ جهت تولید پودر سنگ خود استفاده میکنند. از کارخانه پودر سنگ قم علاوه بر بهترین قیمت پودر سنگ قم می توانید بهترین قیمت آهک قم را دریافت نمایید.

پودر سنگ بنتونیت

این سنگ معدنی به دلیل جذب بالای آب و خاصیت چسبندگی به روش‌های مختلف به کار می‌رود.بنتونیت پس از جذب آب به شکل خمیر در می‌آید و خاصیت چسبندگی پیدا می‌کند. از بنتونیت در موارد مختلف مانند تولید گل حفاری، لعاب کاری، فیلتر و تصفیه ، غذای دام، تولید بتن استفاده می‌شود.

این محصول

یکی دیگر از محصولات تولید شده از این متریال و دلیل آن قیمت پودر سنگ قم مناسب می باشد پشم سنگ می باشد که عایق بسیار قوی می باشد. این محصول عایق حرارتی می باشد و در صنعت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.  این محصول سنگ نسبت به حرارت و آتش مقاوم بوده و همچنین عایق  صوتی قوی می باشد . از این محصول در ساختمان سازی و عایق سازی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده به صورت الیاف می باشد .

شماره تلفن کارخانه پودر سنگ قم

عوامل موثر بر قیمت پودر سنگ قم

مشتری محترم اگر میخواهید پودر سنگ مرغوب جهت مصالح ساختمانی خود استفاده کنید تا چسبندگی بالایی داشته باشد و مصرف سیمان خود را پایین بیاورید پیشنهاد ما به شما این است که از پودر سنگ هایی که در اثر کوبیده شدن از سنگهای کلوخه می باشد استفاده کنید.متاسفانه بعضی از همکاران جهت تولید پودر سنگ خود از سنگ تراورتن یا مرمریت همراه با گل سنگ استفاده می کنند که بعضی از مشتریان محترم تفاوت آن را متوجه نمی‌شوند. توجه داشته باشید که قیمت پودر سنگ قم با خلوص بالا نسبت به پودر سنگ لاشه و کوبیده شده بالاتر می باشد و خاصیت و مزیت های بیشتری دارد.

یکی از راههای شناخت پودر سنگ اصلی از پودر سنگ تقلبی این می باشد که هر کدام از پودر سنگ ها را در یک لیوان آب بریزید و آن را هم بزنید پودر سنگ تقلبی در آب حل نمی شود چون از سنگ تراورتن میباشد و سختی آن باعث شده تا در آب حل نشود.پودر سنگ تقلبی به علت چسبندگی پایین وقتی در نمای ساختمان استفاده می شود بعد از مدتی ترک خورده و می ریزد.پس خواهشن از جایی خرید کنید که مطمئن باشید از سنگ لاشه استفاده نمیکند.از ما بهترین قیمت خاک سنگ سطح کشور را بخواهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =