قیمت پودر بندکشی

همان طور که می دانید زیبایی کاشی کاری به بندکشی آن است. این محصول  یکی از بهترین متریال ها برای بندکشی کاشی و سرامیک، پرسلان ها، اسلیب ها، آجرهای نما و سایر روکش های سرامیکی است.از نوع از پودر برای پر کردن فاصله میان روکش های ساختمانی می توان استفاده کرد تا نمای بهتر، با کیفیت تر و ماندگارتر داشت. پودر سنگ اطلس ارائه دهنده بهترین قیمت پودر بندکشی و قیمت پودر سنگ در سراسر کشور می باشد و بطور مستقیم می توانید از کارخانه خرید خود را انجام دهید.پودر بندکشی ویژگی های مانند کیفیت، تنوع رنگ، چسبندگی فوق العاده ، سرعت اجرا و آماده سازی مخصوص بندکشی را دارد و باعث می شود شما بتوانید در کمترین زمان بهترین کیفیت را ارائه دهید.

پودر بند کشی برپایه سیمان است و برای مصرف کافی است مقداری آب به آن اضافه شود به طور کلی این مصالح ساختمانی پر کاربرد در دو نوع پایه سیمان و پایه اپوکسی ساخته می شود که نوع پایه اپوکسی آن به دلیل تنوع در رنگ بندی و خواص منحصر به فرد طرفداران بیشتری دارد. جهت دریافت بهترین قیمت پود بندکشی با ما در تماس باشید.مجموعه ما یعنی شرکت سپهر پودر اطلس نما علاوه بر ارائه بهترین قیمت پودر سنگ یا همان خاک سنگ محصولات دیگری در سبد کالایی خود قرار داده . به طور کلی و خلاصه خدمتتون عرض کنم می توان به مواردی همچون انواع سیمان ، انواع گچ ، انواع آهک ، انواع آجر ، انواع کربنات کلسیم ، انواع بلوک ، انواع شن و انواع ایزوگام می باشد که به طور خلاصه بیان نمیدونیم .

توجه داشته باشید مجموعه ما بهترین قیمت پودر بندکشی در کشور را به بازار ارائه می نماید . جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت و محصولات می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشیم.

قیمت پودر بندکشی

انواع پودر بندکشی

نوع پلیمری

همان طور که از نام آن مشخص است مواد پلیمری نانو ماده اصلی تشکیل دهنده این محصول است. این متریال نانو در این نوع پودر به اندازه بسیار کوچک آن اشاره دارد. مواد پلیمری در ترکیب با سیمان پرتلند ترکیب خوبی را تشکیل می دهد. ریز بودن ذرات این پودر بندکشی باعث می شود این پودر به خوبی در فواصل میان کاشی و سرامیک و دیگر مصالح جای گیر شود و استحکام سازه شما را افزایش داده و آن را غیرقابل نفوذ کند. لاتکس نوع خاصی از پلیمرها هستند که در ساخت انواع این محصول  به کار برده می‌شود. لاتکس باعث بهبود خاصیت انعطاف‌پذیری پودرهای بندکشی می‌شود.بهترین قیمت پودر بندکشی نانو و قیمت آهک را از ما خریداری کنید.

نوع ضد آب

یکی از کاربردهای این پودر پر کردن حدفاصل میان کاشی ها و سرامیک ها است و هنگامی که کاشی و سرامیک در محیط های مرطوبی مانند حمام و سرویس بهداشتی به کار می رود نیاز دارد که در برابر نفوذ رطوبت مقاوم باشد. پودر های بندکشی ضد آب به میزان مختلفی توانایی جلوگیری از رطوبت را دارند اما پیشترفت فناوری در این زمینه به نوع خاصی از این متریال منجر شده است که توانایی ضدآب بودن را دارد. در ساخت این پودرها اغلب از زرین استفاده می شود تا علاوه بر ضدآب بودن از مقاومت بالایی هم در برابر سایش برخودار باشد.بهترین محصول ضد آب را از ما تهیه نمایید.

بهترین پودر بند کشی کاشی کاری

پودر رنگی

پودر بندکشی معمولا به رنگ سفید استفاده می شود اما در برخی موارد برای ایجاد هماهنگی رنگی این پودرها و رنگ کاشی و سرامیک و یا ایجاد طرح های فانتزی و زیبا، از پودر بندکشی رنگی استفاده می شود. این پودر های رنگی را می توان از انواع پودر سنگ رنگی تهیه شده از سنگ مرمریت و گرانیت و یا با افزودن رزین های خاصی تولید نمود. پودرهای رنگی بجز رنگ متفاوت ، خواص منحصر به فرد دیگری همچون مقاومت در برابر نفوذ آب نیز دارد. بهترین قیمت پودر بندکشی رنگی را میتوایند از مجموعه ما دریافت نمایید.

نوع آنتی باکتریال

در بسیاری از مکان ها مانند بیمارستان ها و درمانگاه به دلیل وجود باکتری ها و رشد میکروارگانیسم های خطرناک باید یکسری از اصول بهداشتی را رعایت نمود تا شاهد رشد باکتری ها و انتشار بیشتر بیماری در این مکان های حساس نباشیم. پس به همین دلیل در کنار کاشی ها و سرامیک های آنتی باکتریال باید از پودر بندکشی آنتی باکتریال نیز استفاده شود. باید به اشاره کرد که این پودر ها در مقایسه با سایر انواع پودرها قیمت پودر بندکشی آنتی باکتریال بالا تر می باشد.

نوع اسیدی

این نوع پودر ها برای محیط های اسیدی و مقاومت در برابر اسید ها مناسب هستند. کاربرد این نوع مواد پودر بندکشی اسیدی بیشتر در محیط‌های صنعتی و شیمیایی که امکان کاهش پی اچ و تماس با اسیدها و مواد اکسید کننده و خورنده وجود دارد رایج است.

انواع پودر بند کشی ضد آب

 انواع آجری

در ساخت این محصول از سیمان پرتلند و پودر سنگ استفاده می‌شود. اندازه دانه‌های این نوع از پودرها نسبت به این نوع از پودر پر کاربرد آجر که در کاشی و سرامیک استفاده می شود عمدتاً درشت‌تر است و از این رو می‌توانند برای پر کردن فواصل ۶ تا ۲۰ میلی‌متری مورد استفاده قرار گیرند. به دلیل استفاده از این پودرهای بندکشی در فضاهای خارجی مقاومت در برابر شرایط آب‌وهوایی مختلف در آن‌ها بسیار بالا است. قیمت پودر بندکشی آجر نسبت به نوع آنتی باکتریال ارزان تر می باشد.

نوع سنگی

همان طور که می دانید فاصله ای که میان سنگ ها وجود دارد نسبت به سایر مصالح مانند کاشی و سرامیک بیشتر است پس باید برای پر کردن این فاصله از این محصول  سنگ درشت تر استفاده شود این پودرها به دلیل این که در مجاورت با شرایط آب و هوایی مختلف قرار می گیرند باید مقاومت و استحکام بالایی داشته باشند و چون در ساخت آن ها از مواد خاصی استفاده نمی شود بنابراین قیمت مناسب تری نیز دارند. بها پودر بندکشی سنگ نسبت به این پودر اسیدی پایین تر می باشد.

عوامل تاثیر گذار در بها پودر بند کشی

نوع مناسب برای  کاشی و سرامیک

پودر بندکشی کاشی و سرامیک به دلیل استفاده فراوانی که در درزگیری کاشی شیشه ای و سرامیک های آشپزخانه و سرویس های بهداشتی دارند یکی از پرکاربردترین پودرهای بندکشی محسوب می شوند. این نوع پودر دارای اندازه بسیار ریز بوده و به دلیل کاربردی که دارند مقابل نفوذ رطوبت کاملا مقاوم هستند.

مزایا و ویژگی های پودر بندکشی
  • تنوع و یکنواختی رنگ
  • استحکام و پایداری
  • عایق بندی و خاصیت ضد آبی
  • خاصیت ضد قارچ و جلبکی
  • موجود در اندازه ها و رنگ های مختلف
  • مناسب برای استخر، سونا و جکوزی
پودر بند کشی
عوامول موثر بر بها تمام شده پودر بند کشی

در انتخاب پودرهای بندکشی با توجه به کاربردهای که در ساخت‌وساز فضاهای مختلف دارند باید بسیار دقت کرد. انواع مختلفی از این نوع از مصالح ساختمانی وجود دارد که هر یک از آن دارای مشخصات منحصر به فردی هستند. استفاده از نوع مناسب این پودر تاثیر به سزایی در عمر مفید ساختمان خواهد داشت.پودر بندکشی های متفاوتی از جمله محصول پلیمری ، محصول ضد آب ، متریال آنتی باکتریال ، ماده اسیدی و پودر نانو در بازار موجود می باشد. قیمت پودر بندکشی در این موارد مختلف می باشد.

پودرهای بندکشی با توجه به درجه کیفیت و رنگ بندی آن ها دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. از آن جایی که برخی از این پودرها به صورت آماده ارائه می‌شود و برخی به شکل نیمه آماده پودری، لازم است درباره قیمت آن حتما جستجو نمایید و قبل از هر چیز آگاهی خود را از انواع این نوع از پودر بالا برده و متناسب با مکانی که میخواهید بندکشی انجام دهید این پودر  مورد استفاده خود را انتخاب کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از عملکرد آن بگیرید.

شرکت سپهر پودر اطلس نما به شما بهترین قیمت پودر بندکشی و قیمت خاک سنگ را ارائه می دهد و می توانید به طور مستقیم از کارخانه خرید خود را انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + شانزده =