قیمت خاک سنگ

در ابتدای مقاله باید به این نکته مهم اشاره کردن که خاک سنگ در واقع همان پودر سنگ است و در قسمتی از کشور ما به پودر سنگ خاک سنگ می گویند. یکی از محصولاتی که توانسته بازار صنعت ساختمان سازی و دیگر صنایع دیگر به خوبی فروش خوبی در ایران داشته باشه و کاربرد های فراوانی رو داره خاک سنگ یا همام پودر سنگ می باشد. خاک سنگ معمولا به دو روش تولید می شود ، یک روش طبیعی که در اثر گذر زمان و فرسایش سنگ ها به وجود می آید و روش دیگر تولید خاک سنگ به وسلیه دستگاه و ماشین آلات می باشد . شرکت سپهر پودر اطلس نما دارای یکی از بهترین معادن خاک سنگ و ارائه دهنده بهترین قیمت خاک سنگ در ایران می باشد . در ادامه لیست بها تمام شده انواع خاک سنگ را می توانید مشاهده کنید.

قیمت پودر خاک سنگ 20 کیلویی
 ۲۰ کیلویی

۵،۰۰۰ تومان

  • وزن تقریبی : ۲۰ کیلوگرم
  • کیسه : پروپیلن
  • کربنات کلسیم : خلوص بالای ۹۵ درصد
  • استخراج از : معدن اختصاصی اطلس (فرج آباد)
بهای تمام شده خاک سنگ 25 کیلویی
 ۲۵ کیلویی

۵،۴۰۰ تومان

  • وزن تقریبی : ۲۵ کیلوگرم
  • کیسه : پروپیلن
  • کربنات کلسیم : خلوص بالای ۹۵ درصد
  • استخراج از : معدن اختصاصی اطلس (فرج آباد)
قیمت پودر سنگ معمولی خاک سنگ یک تن
 یک تن

۱۲۰،۰۰۰ تومان

  • وزن تقریبی : یک تن
  • کیسه : پروپیلن
  • کربنات کلسیم : خلوص بالای ۹۵ درصد
  • استخراج از : معدن اختصاصی اطلس (فرج آباد)

خاک سنگ چیست ؟

خاک سنگ در بسیاری از صنایع از جمله کشاورزی و صنایع دارویی و فعالیت هایی نظیر ساختمان سازی و عمران بسیار کاربرد داشته و نقش یک محصول مکمل را به عهده دارد.قیمت خاک سنگ به نسبت مزایایی که دارا می باشد بسیار مناسب می باشد.یکی از مواردی که باعث برتری یک محصول خاک سنگ بر دیگری می باش انالیز این ماده می باشد . در سپهر پودر سنگ اطلس ما محصول خود را آزمایش کرده ایم و توانسته ایم محصولی به مشتریان خود ارائه دهیم که بسیار با کیفیت بوده و رضایتمندی آنها را به دست آورده ایم.بهترین قیمت خاک سنگ در کشور و قیمت پودر سنگ قم را از ما دریافت کنید.

اعلب این محصول را به نام پودر سنگ یا خاک سنگ می شناسند . در بعضی شهر ها اسم اول و در بعضی شهر ها اسم دوم رایج می باشد. خاک سنگ به صورت طبیعی یافت می شود ولی روش دیگر تولید این محصول توسط کوبیدن لاشه سنگ های سنگبری می باشد که محصول به دست امده بسیار بی کیفیت می باشد و آن کاربردی که باید داشته باشید را ندارد .قیمت خاک سنگ بسیار مطلوب و پایین می باشد همین امر باعث شده استفاده از این محصول به شدت افزایش پیدا کرده و در صنایع و فعالیت های بسیاری از آن استفاده می شود.توجه داشته باشید که اگر به دنبال بهترین بها پودر سنگ ایران هستید می توانید از ما استعلام قیمت دریافت کنید و با باقی رقبا مقایسه کنید.

قیمت خاک سنگ

انواع قیمت خاک سنگ

پودر سنگ نسبت به مزایایی که داره و قیمت مناسبی که داره باعث ،اگر در حال ساخت و ساز هستید و یا قصد بنایی دارید قطعا توی این ویدیو که از طریق منوها گالری تصویر مشخص هستش.تفاوت در کیفیت و قیمت پودر معدنی کربنات کلسیم با پودر لاشه مقایسه کنیم.انواع پودر سنگ تو این ویدیو که مقایسه می کنیم شامل پودر سنگ مرغوب و معدنی و پودر سنگ لاشه می باشد که در ادامه به بررسی جداگونه هر کدام خواهیم پرداخت.همچنین یه ویدیو براتون آماده کردیم که شرح کامل تشخیص پودر سنگ مرغوب و معدنی ور پودر سنگ لاشه مقایسه می کنه.خاک سنگ در اثر کوبیده شدن سنگ ها تولید می شود. خاک سنگ جزو مواد با ارزش معدنی و پرمصرف از دوران باستان تا به حال بوده است.با این که این ماده معدنی کاربردهای فراوانی دارد،

قیمت آن نسبت به مواد معدنی دیگر فوق العاده پایین می باشد.خاک سنگ در صنایع رنگ، کاغذ، پروفیل upvc و کشاورزی و دام و طیور و مصالح ساختمانی و ….. کاربرد های فراوانی دارد.

خاک سنگ مرغوب و معدنی

جنس این سنگ همونطور که ملاحضه میکنید از نوع کلوخه بوده و وفوق العاده از چسبندگی بالایی برخوردار است . و کیفیت کار آن رابنای محترم در کار متوجه شده.پودر معدنی زمانی که باسیمان قاطی شده استقامت خود را حفظ کرده و ترک نمیخورد و مصرف کمتری از سیمان خواهد داشت.

خاک سنگ لاشه

از جنس سنگ سخت می باشد همراه با گل سنگ از برش این سنگ به صورت مجانی تهیه شده و فقط سنگ کوب کرایه جابه جایی را پرداخت کرده و بهای تمام شده خود را کاهش می دهد. پودر لاشه نسبت به خاک سنگ به دلیل مرمریت بودن سفید تر میباشد.ولی چسبندگی نخواهد داشت و پس از استفاده به مرور زمان دچار ترک خوردگی خواهد شد. پودر لاشه نسبت به خاک سنگ مرغوب ارزان تر می باشد. متاسفانه بعضی از همکاران این مورد رو نمیدونن.شرکت سپهر پودر اطلس نما با داشتن معدن پودر سنگ کلوخه کربنات کلسیم با عرضه مستقیم و بدون واسطه در اختیار مشتریان محترم گذاشته است. می توانید بهترین قیمت خاک سنگ و بهترین آهک قم را از ما تهیه کنید.

بها خاک سنگ

تفاوت پودر سنگ با خاک سنگ؟

خاک سنگ با پودر سنگ تفاوتی ندارد بعضی از همکاران محترم و یا مصالح فروشان در بعضی از شهرهای کشور سنگ کوبیده شده را به اسم خاک سنگ میشناسند و بعضی از شهرها به عنوان پودر سنگ.همانطور که در بعضی از مقالات همین وبسایت گفته شده خاک سنگ از کوبیده شدن سنگ در کارخانه های سنگ کوبی تولید می شوند اکثر سنگ ها ذاتا جنس آنها سخت می باشد ولی بعضی از سنگ ها خرد شده می باشد و زمان استخراج قسمتی از آن به صورت پودر استخراج می‌شود ولی در هر صورت هر سنگی که باشد باید کوبیده شود تا به پودری یکدست تبدیل شود مصالح فروشان و مصرف کنندگان محترم خاک سنگ با پودر سنگ تفاوتی ندارد مشتریان محترم می توانند بهترین قیمت خاک سنگ و بهترین قیمت آهک را از مجموعه ما تهیه نمایند.

قیمت پودر خاک سنگ

بهای تمام شده پودر خاک سنگ چگونه محاسبه می شود ؟

قیمت خاک سنگ بسته به کیفیت و مش آن دارد هر چقدر مش سنگ بالا باشد قیمت آن بالا می رود هر صنفی بسته به استفاده آن با مش های متفاوت کار میکند به طور مثال در صنایع چسب چوب پودرسنگ از مش ۴۰۰ تا ۶۰۰ کاربرد دارد و در صنایع رنگ سازی و مل از مش های ۶۰۰ تا ۸۰۰ استفاده می‌کنند

خاک سنگ در صنایع سنگ های سه بعدی کاربرد فراوانی دارد به این علت که با گچ آلفا مخلوط شده و استحکام آن بالا می‌رود صنایع سنگ مصنوعی باید از پودر سنگ و خاک سنگ استفاده کند که آب را به راحتی به خود جذب نکند پودر سنگ در صنایع آجر های نسوز جزو مواد اصلی و اولیه آن می باشد و باید از پودر سنگی استفاده کنند که نقطه تحمل حرارت بالایی داشته باشد هم چسبندگی خوبی نسبت به سنگهای دیگر داشته باشد

تولید کاغذ با خاک سنگ

همانطور که گفته شد خاک سنگ به دلیل مزایای فراوانی که دارا می باشد بسیار کاربردی و پر استفاده است. یکی از دلایل اصلی مطرح بودن این متریال قیمت خاک سنگ می باشد که بسیار پایین است . یکی از کاربرد هایی که خاک سنگ دارا است تولید کاغذ می باشد. خاک سنگ در صنعت کاغذ سازی به عنوان ماده پر کننده کاغذ استفاده می شود . در فرآیند تولید کاعذ قلیایی نقش اساسی خواهد داشت. در حال حاضر در این صنعت این متریال نقش اساسی و مهمی دارا می باشد . لازم به ذکر است که خاک سنگ برای تولید کاغذ اسیدی و یا کاغذ حاوی چوب مناسب نمی باشد . می توان گفت اصلی ترین دلیل استفاده از این محصول در این صنعت قیمت بسیار اقتصادی آن می باشد . پودر خاک سنگ یک ماده معدنی سفید روشن است و دارای فرول CACO3 می باشد .

از این متریال برای تولید خمیر کاغذ استفاده می کنند و به نوعی نقش رنگدانه پوششی را ایفا می نماید. از خاک سنگ با خلوص بالا همانند محصول مجموعه ما که جز بهترین قیمت خاک سنگ در کشور می باشد ، که بالاترین خلوص را دارا می باشد به عنوان روشن کننده استفاده می شود . یکی از کاربرد های دیگر این محصول پایین آمدن قیمت خروجی کاغذ می باشد و صرفه اقتصادی بالایی دارا می باشد . از جمله مزیت های دیگر می توان به بالا رفتن طول عمر کاغذ اشاره کرد . نکته دیگر کاهش آسیب به محیط زیست و کمتر کردن مصرف چوب از جمله مزیت های دیگر آن می باشد . افزایش استحکام کاغذ نیز باعث می شود تولید کنندگان کاغذ را وادار به استفاده از این متریال نمایند.

تولید کاغذ با خاک سنگ

خاک سنگ خوراک دام

همانطور که گفته شد استفاده از خاک سنگ بسیار زیاد است و قیمت خاک سنگ باعث می شود از این متریال در صنعت های مختلف مورد استفاده قرار گیرد . با کاربرد تولید کاغذ از خاک سنگ آشنا شدید و نوبت به بررسی مزیت های دیگر این متریال شویم . از خاک سنگ با خلوص بالا نظیر مصحول استخراج شده از معدن فرج آباد می توان برای خوراک دام و طیور استفاده کرد. خاک سنگ یک ماده معدنی ضروری برای رشد و نمو سالم دام و طیور می باشد . این محصول نقش مهمی در فرآیند متابولیک، حفظ و تبدیل مواد مغذی و همچنین فعالیت های سلولی را تنظیم می نماید. یکی دیگر از کاربرد های آن در رشد استخوان و اسکلت سالم در دام های جوان می باشد . عملکرد اصلی این محصول در حیوان برای تشکیل استخوان و دندان و همچنین انقباض عضلات صاف می باشد .

کمبود یا عدم تعادل کلسیم می تواند رشد استخوان را کاهش دهد و همچنین تولید شیر را کم نماید . یکی دیگر از مزیت جالب این محصول کاهش ایجاد سنگ های ادراری در حیوانات نر می شود . کربنات کلسیم و همچنین قیمت کربنات کلسیم یا همان قیمت خاک سنگ باعث شده مهم ترین منبع تغذیه در انواع گاوداری و مرغداری و مراکز پرورش گوسفند و بز باشد . توجه نمایید که در پرورش دام گوشتی و شیری ، بدن گاو و گوسفند نیازمند تامین مقدار کافی کلسیم می باشد . این ماده باید در جیره غذایی و مکمل های خوراکی گله تامین گردد. خاک سنگ یا همان کربنات کلسیم باید دارای مشخصات و ویژگی های از جمله دانه بندی پودری و ریز باشد و جهت مشاوره بیشتر می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

خاک سنگ خوراک دام
پروفیل یو پی وی سی

یکی دیگر از مزیت های فراوان خاک سنگ تولید پروفیل یو پی وی سی می باشد که بسیار کاربردی است و در صنعت ساختمان کاربرد داشته . یکی از مهمترین کاربرد های آن تولید درب و پنجره دوجداره با سیستم یو پی وی سی است . حتی به عنوان سقف پارکینگ ویا لوله های به کار رفته در ساختمان از پی وی سی استفاده می شود . خاک سنگ به عنوان مشتق به ترکیب این محصولات اضافه شده و نقش مهم و حیاطی داشته . قیمت و بها خاک سنگ باعث شده که این محصول پر کاربرد بسیار مناسب و پایین باشد . همانطور که گفته شد خاک سنگ بسیار مهم می باشد . از خاک سنگ به عنوان یک متریال در مصالح ساختمانی یاد نکنید . خاک سنگ افزودنی بسیار موارد دیگر می باشد . به بعضی از آنها اشاره کردیم .

پروفیل یو پی وی سی

از آن می توان کاغذ تولید کرد . می توان در صنعت ساختمان به شکل های مختلف از آن استفاده کرد . برای پایین اوردن Ph و اسید خاک از آن استفاده می کنند. برای تولید انواع آهک ساختمانی از آن بهره برده می شود . به عنوان ترکیب کنند با سیمان جهت پایین اوردن سیمان استفاده می شود . و در این قسمت قرار است یک محصول بسیار که از مشتقات خاک سنگ است یو پی وی سی است . مهمترین دلیل برای استفاده قراوان از این محصول قیمت خاک سنگ است . تمامی پروفیل هایی که جهت تولید درب و پنجره دوجداره از آن استفاده می شود از مواد مختلفی جهت تولید آن استفاده می شود . یکی از مهمترین افزودنی برای ساخت پی وی سی خاک سنگ می باشد. پروفیل مهمترین بخش یک پنجره می باشد و بسیار عایق قوی صوت و حرارت می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + بیست =